OFICJALNY SKLEP PARTNERA


Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin
#1
Rejestrując się na forum automatycznie akceptujesz poniższy regulamin.

Regulamin ogólny forum:

1. Aplikacje zamieszczone na forum są tylko i wyłącznie do użytku własnego! Forum nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wywołane używaniem tychże aplikacji.

2. Na forum panują zasady ogólnej kultury i wyczucia. Co za tym idzie nie używamy wulgaryzmów (nawet w formie gwiazdkowanej itp.), nie obrażamy czyichś poglądów religijnych, rasy, nie uploadujemy treści pornograficznych, itd. Ogólnie szanujmy innych tak jak szanujemy siebie. Staramy się również pisać poprawnie (ortografia, polskie znaki diaktryczne etc.).

2.1 Wszelkie nicki, awatary, sygnatury, które będą niecenzuralne, pornograficzne, obrażające czyjeś poglądy religijne czy czyjąś rasę będą skutkowały natychmiastowym banem dla usera posiadającego takowe.

2.2 Jedynym działem gdzie można w drodze wyjątku użyć słów wulgarnych jest Platforma Muzyczna. Wyjątek obejmuje tylko Tutuł piosenki, Tekst piosenki/tłumaczenie. Zasada nie dotyczy komentarzy.

3. Nie zamieszczamy na forum linków do innych for o podobnej tematyce w celach reklamowych.

4. Nie wrzucamy aplikacji niekompatybilnych z telefonami których dotyczy forum.

5. Staramy się aby forum rosło w siłę i wspieramy je jak możemy.

6. Nie rozprowadzamy treści autorskich z naszego forum bez uprzedniej zgody autora. Jeśli jakiekolwiek materiały na forum naruszają Twoje prawa autorskie, zgłoś to Administracji i zostaną usunięte z forum.

7. Przed założeniem wątku z problemem najpierw szukamy czy nie ma już na forum wątku z rozwiązaniem. W skrócie: nie dublujemy!.

8. Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji Edytuj. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy temat jest nieaktywny przez dłuższy czas, wtedy możemy napisać posta pod postem w ramach odświeżenia.

9. Nie zadajemy pytań dotyczących problemów z telefonami na Shotbox'ie. Od rozwiązywania problemów jest forum i tam możemy poprosić o pomoc.

10. Zakładając wątek z pytaniem czy problem jasno określ jego temat. Wątki o tytule "Problem z ...", "Pomocy!" czy "Help! Nie działa" będą zmieniane bądź usuwane.

11. Na forum dziękujemy w sposób opisany tutaj. Posty typu "dziękuję, dzięki" nic nie wnoszą do tematu i będą usuwane.

12. Niedopuszczalne jest posiadanie kilku kont! Multikonta będą kończyły się banem na IP.

13. Każdy użytkownik jeśli zauważy łamanie regulaminu forum powinien to zaraportować.

14. Nie wolno ignorować uwag Moderatorów. Również podważanie ich decyzji będzie karane.

15. Nie podszywamy się pod Moderatorów czy Administratorów. Wszelkie avatary, sygnatury wprowadzające w błąd użytkowników będą usuwane, a posiadacz ukarany.

16. Moderatorzy i Administratorzy nie muszą całkowicie przestrzegać tego regulaminu.

17.
Cytat:Zgodnie z art. 14 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za pliki umieszczone przez użytkowników.

18. Nie ma potrzeby cytowania posta na którego odpowiadamy, jeśli znajduje się on bezpośrednio nad naszym.

19. Linki do plików dziale Download kodujemy.Robimy to za pomocą komendy [code] [/code*] (bez gwiazdki).

20. Aktualizacje programów w dziale Download umieszczamy w nowych wątkach. W wątku ze starszą wersją moderator zamieści link do nowszej. Po zamieszczeniu nowszej wersji aplikacji post zgłaszamy do moderatora podając jako powód Aktualizacja czy Nowa wersja aplikacji.

21. Nie nadużywamy pisania drukowanymi (wielkimi) literami. W internecie oznacza to krzyk. Posty napisane takimi literami będą poprawiane, a notoryczne używanie takiego stylu pisania będzie nagradzane. Istnieją inne możliwości zwrócenia na siebie uwagi.

22. Na forum w działach Pytania i problemy oraz Download stosowane są prefiksy wątków. Użytkownik jest zobowiązany przy zakładaniu nowego tematu wybrać odpowiedni prefiks.

23. W dziale Pytania i problemy każde zagadnienie ma swój osobny wątek. Każdy temat dotyczy jednego problemu/pytania określonego w temacie. Staramy się nie pytać o wiele zagadnień w jednym wątku. Przez to forum staje się mniej czytelne i utrudnia znalezienie rozwiązania innym użytkownikom.

24. Zamieszczanie ogłoszeń w dziale giełda jaki i jakichkolwiek linków referencyjnych dozwolone jest wyłącznie dla użytkowników, którzy posiadają minimum 10 SENSOWNYCH postów.

25. Nie zamieszczamy na stronie forum zdjęć lub filmów które zawierają następujące treści: rozmyślnie zakryta nagość, przezroczyste ubrania, lubieżne lub prowokacyjne pozy, zbliżenia piersi, pośladków lub krocza.

26. Nie dodajemy linków do serwerów wymagających opłat za transfer (np. Chomik). Dopuszczamy podanie linku do chomika pod warunkiem dodania go jako alternatywy linka na darmowy serwer.

27. Na forum używamy języka polskiego, wszelkie teksty cytowane w innych językach muszą być tłumaczone. Posty/wątki napisane w innym języku niż polski mogą być usuwane.

28. Na forum zabrania się rozpowszechniania pirackich treści przeznaczonych na komputery, konsole stacjonarne i przenośne oraz inne urządzenia.

29. Sygnatura składająca się z obrazka powinna mieć maksymalny rozmiar 500x200 px (jeżeli są dwa obrazki ich łączna wysokość nie może być większa niż 200px).
Jeżeli sygnatura składa się z obrazka i tekstu - dozwolony jest obrazek o rozmiarze 500x150px i maksymalnie 2 linijki tekstu. Sygnatury nie spełniające norm mogą być usuwane.




Niedostosowanie się do wyżej wymienionych zasad będzie kończyło się ostrzeżeniem bądź banem.

Regulamin może ulec zmianie, co zapewne nastąpi.

#2
Nastąpiła mała zmiana w punkcie drugim. W ramach przypomnienia: Wulgaryzmy na forum są niedozwolone! Od teraz nawet w formie gwiazkowanej.

Regulamin w całości obowiązuje od teraz.
#3
Dodano punkt 24 do regulaminu ogólnego forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.
#4
Został dodany punkt 2.2

Wchodzi w życie Natychmiastowo.

Proszę o zapoznanie się z nim.
#5
Dodano punkt 25 do regulaminu forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.
#6
Dodano punkt 26 do regulaminu forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.

Punkt wchodzi w życie Natychmiastowo.
#7
Dodano punkt 27 i 28 do regulaminu forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.

Punkt wchodzi w życie Natychmiastowo.
#8
Zmodyfikowano punkt 10 regulaminu forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.

Punkt wchodzi w życie Natychmiastowo.
#9
Dodano punkt 29 do regulaminu forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.

Punkt wchodzi w życie Natychmiastowo.
#10
Został zmieniony punkt 3 regulaminu forum. Prosimy o zapoznanie się z nim.

Punkt wchodzi w życie Natychmiastowo.


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Regulamin SB wgr33 0 3,682 31-05-2013, 14:20
Ostatni post: wgr33
  Regulamin zakładania wątku w dziale Pytania i Problemy qubac 0 1,439 05-06-2012, 11:24
Ostatni post: qubac

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości